Jan „Jetty“ Jetmar

Moje první seznámení s RPG bylo ve druháku s Dračím doupětem. Celkem rychle jsem pak přešel k 2nd AD&D a WEG Star Wars.
Následovala 3.5 edice D&D, kde jsem se zamiloval do světa Eberron, d20, Deadlands Classic, Pathfinder, Warhammer Fantasy a Warhammer 40k.
S přibývajícím věkem bylo stále méně času, který jsem byl ochotný a schopný věnovat přípravě a poté, co jsem objevil Savage Worlds, jsem u nich zakotvil. Kombinace možnosti hrát téměř jakýkoli svět v jakémkoli žánru s jednoduchostí přípravy pro vypravěče si mě získala.
Od hraní jsem se postupně dostal ke psaní pro Savage Worlds. Podařilo se mi vydat několik celkem úspěšných dobrodružství (zejména City Guard Chronicles) a doplňků v rámci programu Savage Worlds Adventurer’s Guild na drivethrurpg.com.
(Ilustrace: Mat McGawley; z dobrodružství Better Latte Than Never pro svět The Secret Files of Section D)

#

Horor
Western
Alternativní historie
Deadlands
Savage Worlds
Věk: 15+
Jako pistolník s ocelovýma očima, zvědavý pisálek nebo podivínský vynálezce se postavíš legendární hrůze jedoucí se svým krvavým nákladem po kolejích Divného západu!
sobota 19–23  ((5/5))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

#

Sci-fi
Vesmír
Han Cluster
Savage Worlds
Věk: 15+
Útok teroristické skupiny vyvolá v celé hvězdokupě krizi, která ohrožuje životy milionů lidí. Jste jediní, kdo to může zastavit. Počítá se každá vteřina a je to jen na vás!
čtvrtek 14–18  ((3/6))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

#

I pro nováčky
Fantasy
City Guard Chronicles
Savage Worlds
Věk: 15+
Členy městské stráže čeká těžká noc. Nejprve dostávají za úkol osvobodit rukojmí ozbrojené loupeže a poté doprovodit minstrelku pronásledovanou neobvyklým a mocným nepřítelem.
čtvrtek 19–23  ((4/4))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

#

Dobrodružná
Pulp
Odlehčená
Savage Worlds
The Secret Files of Section D
Věk: 15+
Váš tým Sekce D je odvolán z výcviku. Včera byl učiněn překvapivý objev u dinosauří kosti. Navíc se místní chovatel prasat těší obrovskému nárůstu produkce a zisků.
neděle 11–15  ((5/5))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

Deadlands: Noční vlak

Horor
Western
Alternativní historie
Deadlands
Savage Worlds
Věk: 15+

Jako pistolník s ocelovýma očima, zvědavý pisálek nebo podivínský vynálezce se postavíš legendární hrůze jedoucí se svým krvavým nákladem po kolejích Divného západu!

Městečko Varney Flats zažije noc hrůzy a mezi děsivým vlakem a strašnou smrtí stojí jenom tvé schopnosti.

Píše se rok 1881, ale historie je odlišná od té, kterou známe. Záhadné bytosti zvané Zúčtovači vdechly život nestvůrám a magii a způsobily, že se dějiny počínaje 4. červencem 1863 liší od těch našich. Jih byl poražen, ale Kalifornie se rozpadla na labyrint zaplavených mořských kaňonů a záhadné superpalivo zvané „kámen duchů“ zplodilo stejně tolik násilí a svárů jako podivuhodných zařízení.

Svět Deadlands kombinuje western s (často akčním) hororem a do mixu přidává prvky steampunku.

Použitý systém je Savage Worlds. Systém dbá na věrohodnost (zacházení s nebezpečím, zbraněmi atd.), ale jde jen tak daleko, aby napodoboval realismus, jak ho známe z filmů, a ne tak daleko, aby to přestalo být zábavné. Je VÝRAZNĚ přizpůsobitelný různým prostředím, různým žánrům a různým herním stylům.

Mechaniky a subsystémy nepokrývají jen různé aspekty boje. Lze je použít pro sociální konflikty, nouzové krize, zneškodňování bomb, honičky a spoustu dalších věcí, díky kterým jsou dobrodružství o něčem víc než jen o tom, že někoho zastřelíte. Heslo systému je RYCHLE! ZÁBAVNĚ! ZBĚSILE!

K dispozici budou předpřipravené postavy. Toto dobrodružství je vhodné pro hráče ve věku 15+. Zkušenosti se Savage Worlds nejsou nutné.

Varování: Je možné, že se konce dobrodružství nedožijí všechny postavy. :-)

Vypravěč:

Jan „Jetty“ Jetmar

Informace:

5
4 h
220

Termíny:

sobota 19–23  ((5/5)) 

Hanova hvězdokupa: Znovusjednocení

Sci-fi
Vesmír
Han Cluster
Savage Worlds
Věk: 15+

Útok teroristické skupiny vyvolá v celé hvězdokupě krizi, která ohrožuje životy milionů lidí. Jste jediní, kdo to může zastavit. Počítá se každá vteřina a je to jen na vás!

Vaše posádka si užívá volna a každý se věnuje svým vlastním věcem: napravuje narušená přátelství na Edenicu, navštěvuje rodinu na Onyxu nebo se chystá zúčastnit jedinečné soutěže v létání hustou atmosférou Shaestu.

Pak ale dobře organizovaný útok mocné teroristické skupiny, která chce za každou cenu „sjednotit lidskou rasu“, vyvolá v celé hvězdokupě krizi, která ohrožuje životy milionů lidí. Jste sice na dovolené, ale jste jediní, kdo to může zastavit. Počítá se každá vteřina a je to jen na vás.

Jedná se o sci-fi dobrodružství plné divoké akce, nevšedního hrdinství a emocí v optimistickém světě budoucnosti: Hanově hvězdokupě. Před několika sty lety vynalezl Karl Han mezihvězdný pohon a lidstvo osídlilo novou hvězdokupu. Vztahy mezi planetami hvězdokupy a Zemí jsou napjaté.

Následně lidé (a někteří roboti) získali schopnost opustit své tělo a pohybovat se jako takzvaní x-duchové. Mezi některými dvojicemi nebo skupinami lidí vzniklo pouto a mohou přenést svého x-ducha k tomu druhému, ať je jakkoli daleko. Jejich tělo je po dobu, kdy se pohybují jako x-duchové, ve stavu podobném bezvědomí.

Použitý systém je Savage Worlds a dbá na věrohodnost (zacházení s nebezpečím, zbraněmi atd.), ale jde jen tak daleko, aby napodoboval realismus, jak ho známe z filmů, a ne tak daleko, aby to přestalo být zábavné. Je VÝRAZNĚ přizpůsobitelný různým prostředím, různým žánrům a různým herním stylům.

Mechaniky a subsystémy nepokrývají jen různé aspekty bojů, ale lze je použít pro sociální konflikty, nouzové krize, zneškodňování bomb, honičky a spoustu dalších věcí, díky kterým jsou dobrodružství o něčem víc než jen o tom, že někoho zastřelíš.

Heslo systému je RYCHLE! ZÁBAVNĚ! ZBĚSILE!

K dispozici budou předpřipravené postavy. Výhodou je roleplaying a vžití se do postav. Zkušenosti se Savage Worlds nejsou potřeba.

Vypravěč:

Jan „Jetty“ Jetmar

Informace:

6
4 h
220

Termíny:

čtvrtek 14–18  ((3/6)) 

Kroniky městské stráže: Malé případy

I pro nováčky
Fantasy
City Guard Chronicles
Savage Worlds
Věk: 15+

Členy městské stráže čeká těžká noc. Nejprve dostávají za úkol osvobodit rukojmí ozbrojené loupeže a poté doprovodit minstrelku pronásledovanou neobvyklým a mocným nepřítelem.

Tuhle noční službu jim byl čert dlužný. Nejdříve probíhá ozbrojená loupež a pachatelé drží rukojmí. Členové vyšetřovací jednotky městské stráže jsou nejblíže, a tak dostávají za úkol situaci vyřešit. Nadřízení doufají, že bez ztrát na životech nevinných lidí. Členové jednotky preferují také bez ztrát na svých životech.

Aby toho nebylo málo, do přístavu dorazila známá minstrelka s důležitými informacemi a je třeba ji doprovodit na velitelství. Nikdo však nemá tušení, jak neobvyklý a mocný nepřítel jí je v patách. Prostí lupiči proti tomu vypadají jako procházka růžovým sadem.

Naštěstí úkolem není boj, ale útěk. A žádný nepřítel není nezničitelný.

V Kronice městské stráže postavy vyšetřují zločiny, řeší obtížné situace a chrání občany jako fantasy policisté v pseudostředověkém městě – největším na kontinentu, důkladně zkorumpovaném od nejvyšších až po nejnižší patra. V této rušné metropoli najdeš vše, co si jen dokážeš představit, koupíš si, na co si vzpomeneš, a zažiješ toho mnohem víc, než si přeješ.

Městská rada brala vždy udržování pořádku vážně. Během historicky prvního zasedání byla založena městská stráž, jejímž úkolem je chránit město před vnějšími hrozbami a udržovat klid uvnitř hradeb. Postupy, struktura a počet zaměstnanců se zdají být dobře a zodpovědně promyšlené – alespoň na papíře.

Smutnou pravdou je, že očekávání rady ohledně síly a struktury městské stráže neodpovídají jejím rozpočtovým prostředkům. Škrty patří k životu, a tak městská stráž pracuje s tím, co má, a snaží se nestěžovat si příliš hlasitě. (Svět není primárně inspirovaný Městskou hlídkou a je vážnější. Jak hodně se hra bude tónem blížit příběhům z dvojměstí je ale na hráčích.)

Použitý systém je Savage Worlds, který dbá na věrohodnost (zacházení s nebezpečím, zbraněmi atd.), ale jde jen tak daleko, aby napodoboval realismus, jak ho známe z filmů, a ne tak daleko, aby to přestalo být zábavné. Je VÝRAZNĚ přizpůsobitelný různým prostředím, různým žánrům a různým herním stylům.

Mechaniky a subsystémy nepokrývají jen různé aspekty boje. Lze je použít pro sociální konflikty, nouzové krize, zneškodňování bomb, honičky a spoustu dalších věcí, díky kterým jsou dobrodružství o něčem víc než jen o tom, že někoho zastřelíte.

Heslo systému je RYCHLE! ZÁBAVNĚ! ZBĚSILE!

K dispozici budou předpřipravené postavy. Zkušenosti se Savage Worlds nejsou potřeba.

Vypravěč:

Jan „Jetty“ Jetmar

Informace:

4
4 h
220

Termíny:

čtvrtek 19–23  ((4/4)) 

Tajné spisy Sekce D: Jurské prase

Dobrodružná
Pulp
Odlehčená
Savage Worlds
The Secret Files of Section D
Věk: 15+

Váš tým Sekce D je odvolán z výcviku. Včera byl učiněn překvapivý objev u dinosauří kosti. Navíc se místní chovatel prasat těší obrovskému nárůstu produkce a zisků.

Píše se listopad 1939. Británie vyhlásila válku Německu před dvěma měsíci, ale zatím došlo jen k několika střetům. Němci toto období poněkud sardonicky nazývají Sitzkrieg. Problém je však blíže k domovu.
Váš tým Sekce D je odvolán z výcviku pro infiltraci do Evropy a urychleně vyslán do Ashmoleova muzea v Oxfordu. Včera byl učiněn překvapivý objev, když byla rentgenována jedna z nejstarších dinosauřích kostí v majetku muzea. Mezitím se místní chovatel prasat těší obrovskému nárůstu produkce a zisků. Souvisí tyto dvě události? Myslíme si, že chápete, kam to směřuje! Dobrodružství je odlehčené a nebere se příliš vážně.

Tajné spisy Sekce D jsou ironicky laděným pulpovým špionážním světem, který otevírá přísně utajované spisy britské tajné služby. Sekce D SIS, založená v roce 1938, je tajná operační divize, která má oficiálně za úkol shromažďovat zpravodajské informace o fašistických a bolševických mocnostech v Evropě. Neoficiálně však existují mnohem větší hrozby pro Impérium, a dokonce i pro celý svět. Nacistická pseudověda je skutečná, magie existuje a zázraky se dějí. Mimozemšťané nejenže navštívili Zemi; někteří jsou stále zde. Atlantida se nepotopila do moře, ale odletěla. Hodně, hodně daleko. Sněžní muži slídí po vysokých horách, zatímco prastará příšera pod jezerem Loch Ness je ve stáří neopatrná a byla vyfotografována v roce 1934. Tajné a zlověstné organizace ovlivňují svět politicky i finančně a existuje důvod, proč byli starověcí faraoni pohřbeni hluboko. Agenti Sekce D se zaplétají do dobrodružství hlubších a fantastičtějších, než se považuje za bezpečné sdělit široké veřejnosti.

Použitý systém je Savage Worlds. Systém, který dbá na věrohodnost (zacházení s nebezpečím, zbraněmi atd.), ale jde jen tak daleko, aby napodoboval realismus, jak ho známe z filmů, a ne tak daleko, aby to přestalo být zábavné. Je VÝRAZNĚ přizpůsobitelný různým prostředím, různým žánrům a různým herním stylům. Mechaniky a subsystémy nepokrývají jen různé aspekty boje. Lze je použít pro sociální konflikty, nouzové krize, zneškodňování bomb, honičky a spoustu dalších věcí, díky kterým jsou dobrodružství o něčem víc než jen o tom, že někoho zastřelíte. Heslo systému je RYCHLE! ZÁBAVNĚ! ZBĚSILE!

K dispozici budou předpřipravené postavy. Zkušenosti se Savage Worlds nejsou nutné. Nadhled a smysl pro humor jsou výhodou.

Vypravěč:

Jan „Jetty“ Jetmar

Informace:

5
4 h
220

Termíny:

neděle 11–15  ((5/5)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube
β beta