Stanislav „Fenikso“ Kontár

K RPG jsem se dostal kdysi dávno na základce, když kamarád přinesl „pirátskou“ kopii Dračího doupěte v1.0. Bylo to ještě v dřevních dobách, kdy jsme si desetistěnné kostky dělali z moduritu, protože se nedaly koupit. A už tehdy jsme Dračáku propadli. Hltali jsme tehdy polský časopis Magia i Miecz a samozřejmě vytvářeli vlastní RPGčka, co se nedaly hrát.

Moje cesta vedla přes všechno možné, co se tehdy dalo sehnat a dnes už je v propadlišti dějin. První velká změna oproti běžnému fantasy na tisíc způsobů pro mě byl Shadowrun. Tehdy jsem si ho vyprosil od rodičů k Vánocům a oni za něj na tehdejší poměry utratili šílené peníze. Pochopil jsem, že RPG nemá hranice a že hrát je možné jakýkoli příběh.

Nyní už, dalo by se říct „na starý kolena“, experimentuju méně. Mám rád jednoduché systémy s malým množstvím pravidel, mám rád silné příběhy, důraz na postavy a drama. Rád improvizuji a k smrti nerad listuji pravidly. Střídám žánry a zkouším věci, které jsem v RPG ještě nezkusil. Rád se nechávám překvapit, kam nás příběh zanese, i když jsem vypravěč.

Mezi mé oblíbené hry nyní patří Apocalypse World, Ironsworn a 2400. Ale také se rád vracím ke Střepům snů a Shadowrunu, i když často jen zčásti, v podobě ideí nebo settingu.

#

I pro nováčky
Horor
Sci-fi
Vesmír
2400
Věk: 15+
Že si někdo najme záchrannou loď, aby něco “zachránil” od původních majitelů, to se stává. Že vám nabídnou více, než mohou zaplatit, také. Ale zmínka o časové válce? To už smrdí.
čtvrtek 19–0  ((4/4))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

#

I pro nováčky
Detektivka
Dobrodružná
2400
Věk: 12+
Šedivé kožíšky, šikovné tlapky, ostré drápky, čumáček, ocásek. Trocha šikovnosti, mnoho zvědavosti, nebezpečí na každém kroku. To je život krys z klanu Hlídačů spár!
pátek 9–13  ((5/5))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná
Vypravěč: Stanislav „Fenikso“ Kontár

neděle 9–13  ((5/5))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná
Vypravěč: Stanislav „Fenikso“ Kontár

#

Psychologická
Sci-fi
Vesmír
2400
Věk: 15+
Mechwarrioři, novodobí rytíři. Spráskaní jak psi se po prohrané bitvě zašíváte na Zauraku III. Zapadákov, který vás chce zabít. Ale proč vlastně hlídáte opuštěnou mega-továrnu?
sobota 10–16  ((0/5))  🙋(toto se ukazuje pouze na testu)
Nejsi přihlášený/ná

Ničitelé světů

I pro nováčky
Horor
Sci-fi
Vesmír
2400
Věk: 15+

Že si někdo najme záchrannou loď, aby něco “zachránil” od původních majitelů, to se stává. Že vám nabídnou více, než mohou zaplatit, také. Ale zmínka o časové válce? To už smrdí.

Fred ze základny Starhaven vám chce dohodit skvělou práci za ještě lepší peníze. Prý. Tajemný Zadavatel chce ty nejlepší z nejlepších a to vy rozhodně jste. Ale proč sakra na tachyonu blábolil něco o časové válce, vyhynulých mimozemšťanech a nějakém artefaktu? Vždyť vy obvykle jen rabujete vraky. Je jediný způsob, jak zjistit, jestli se Fred sjel listím z Ethery-7, nebo je to seriózní nabídka…

Svět, kde vesmírná Monarchie je váš domov a kde letět vesmírnou lodí je naprosto běžné, skrývá temnou minulost. Záznamy byly zničeny, ale občas se proslýchají zvěsti. O tajemných Ka’sari, o bitevních lodích Astrumarů, o časových válkách. Tachyonové detektory někdy zachytí zprávy, které nikdo neumí rozluštit. A vy jste toho viděli dost na to, abyste věděli, že tahle práce vám zajistí penzi v luxusu a nebo smrt mezi hvězdami.

Hrát budeme v modulárním systému 2400, který je snadný na pochopení, jednoduchý a dovolí nám více se soustředit na příběh a hraní postav.

Každá postava bude mít tajemství / skrytou agendu. Postavy budou předem vytvořené, ale lehce je doladíme podle vašich představ.

Vypravěč:

Stanislav „Fenikso“ Kontár

Informace:

4
5 h
220

Termíny:

čtvrtek 19–0  ((4/4)) 

Velké krysí dobrodružství

I pro nováčky
Detektivka
Dobrodružná
2400
Věk: 12+

Šedivé kožíšky, šikovné tlapky, ostré drápky, čumáček, ocásek. Trocha šikovnosti, mnoho zvědavosti, nebezpečí na každém kroku. To je život krys z klanu Hlídačů spár!

Krysí klan Hlídačů spár je na nohou! Včera v noci se nevrátil jeden ze zvědů a dnes ráno prý jedna ze sběraček vyčenichala smrt. Ve staré zahradě číhá nové nebezpečí a hrozí vaší komunitě. To je čas pro vás, krysí dobrodruhy, aby ochránili klan, získali slávu… a sehnali něco k snědku!

Hra o antropomorfních krysách inspirovaná hrami jako Mouseritter a Myší hlídka, která chce být „realističtější“. Proč se krysa nebojí pádu z výšky? Co se stane, když do skuliny prostrčí hlavu? Jak moc drsný je krysák s kopím z hřebíku a v brnění z kožených rukavic?

Hrát budeme v modulárním systému 2400, který je snadný na pochopení, jednoduchý a dovolí nám více se soustředit na příběh a hraní postav.

Postavy budou předem vytvořené, ale doladíme podle vašich představ před hrou.

Vypravěč:

Stanislav „Fenikso“ Kontár

Informace:

5
4 h
220

Termíny:

pátek 9–13  ((5/5)) 
neděle 9–13  ((5/5)) 

Ygorova squadra

Psychologická
Sci-fi
Vesmír
2400
Věk: 15+

Mechwarrioři, novodobí rytíři. Spráskaní jak psi se po prohrané bitvě zašíváte na Zauraku III. Zapadákov, který vás chce zabít. Ale proč vlastně hlídáte opuštěnou mega-továrnu?

Ygorova squadra je žoldnéřská falanga Mechwarriorů. V poslední prohrané bitvě na straně klanu Stínových Jaguárů jste dostali pořádnou nakládačku a teď si lížete rány na zapomenuté planetě Zaurak III. Stereotyp zadané práce, hlídat uzavřenou mega-továrnu obehnanou minovým polem kdesi v poušti, to přímo nabádá k pochybám, výčitkám, lásce i nenávisti, a k pátrání po důvodu posledního neúspěchu. To víte, zůstalo dost nevyřešených „úmrtí“. Není divu, že se šeptá o zradě…

Prostředí je pestrý svět BattleTechu, kdy lidé kolonizovali vesmír a znovuobjevili feudalismus. Děj se odehrává na planetě s vlastním prostředím i kulturou, kde jste cizinci. Ačkoli jsou všechny postavy Mechwarrioři, piloti obřích bojových strojů, hra bude více o jejich pochybných charakterech, snech a strastech. Na pozadí zásadních změn, které nikdo na Zauraku nečekal.

Hrát budeme v modulárním systému 2400, který je snadný na pochopení, jednoduchý a dovolí nám více se soustředit na příběh a hraní postav.

Každá postava bude mít tajemství / skrytou agendu. Postavy budou předem vytvořené, ale lehce je doladíme podle vašich představ. Bitevní Mech je pro jeho pilota více než jen nástroj, je to část jeho osobnosti.

Vypravěč:

Stanislav „Fenikso“ Kontár

Informace:

5
6 h
330

Termíny:

sobota 10–16  ((0/5)) 
info@gamecon.cz
© 2025 GameCon, Created by GameCon z.s.
sponzoři kontakt Discord Instagram Youtube
β beta