Zimní noc, malé letiště kdesi v Americe pár let po začátku nového tisíciletí. V celém areálu je jen pár zaměstnanců a cestujících, kteří čekají na svůj noční let.
Korektura 2025
Passenger announcement: Flight number NH 1492 to New York city is ready for departure. Please go to gate 6.
Zimní noc, malé letiště kdesi v Americe, pár let po začátku nového tisíciletí. V celém areálu je jen pár zaměstnanců a cestujících, kteří čekají na svůj noční let. Každý z nich má důvod tu v tuhle hodinu být. Každý z nich si s sebou nese svá přání, své touhy i své vnitřní démony. Přidáte-li se k pasažérům letu NH 1492, potkáte za přepravní kontrolou mnohem zajímavější spolucestující, než by se na první pohled mohlo zdát.
Go To Gate Six je hra s jistým nádechem mystična a tajemna odehrávající se v současnosti. Je založena na ztvárnění jednotlivých postav a jejich charakterů, které dotváří ponurou noční atmosféru. Jedná se o hru spíše pro pokročilé hráče, která jim poskytuje hodně volnosti. Většina událostí není přímo naskriptovaná. V závislosti na postavě a jejím uchopení tak může být pro hráče hrou detektivní, napínavou, výrazně emotivní a pro některé postavy i řešičskou až kompetitivní.
Hra je to vážná, místy až temná. Linky některých postav se například dotknou víry, užívání drog, eutanázie či násilné smrti. Témata se liší v závislosti na zvolené postavě, jejich závažnost je však obdobná.
Autoři: Radek „ACE“ Drbala, Martin „Šedý“ Honek, Katka „Lasivia“ Lorenzová, Jaroslav „Roslav“ Voves, Jiří „El-Nor“ Trávníček
Existuje řada dochovaných historických záznamů o zázracích, dílech ďáblových, kouzlech a dalších stopách použití magie.
Korektura 2024
Na počátku 19. století přišla v Anglii vlna populárního zájmu o tyto okultní dokumenty a utvořily se různé skupiny, které se zabývaly jejich studiem a snahami o návrat magie do tohoto světa. Co všechno lze magicky dokázat? Jak to funguje? A proč po roce 1500 najednou dramaticky klesl počet dochovaných dokumentů s okultní tematikou? Tyto a jiné otázky si kladou urození gentlemani z Klubu přátel anglické magie.
Mezitím Napoleon za kanálem sbírá vojska a připravuje invazi na Britské ostrovy. Jak to, že změnil své plány a netáhne na Rusko? Kdo ho přesvědčil? A jak mu v jeho plánu zabránit? Jen samé otázky a na odpovědi je času pramálo. Skupina zdánlivě nesouvisejících cestujících ve vlaku do Londýna ale může mít v rukou osud Anglie.
Konverzační hra s předepsanými postavami je volně inspirována Jonathanem Strangem a panem Norrellem od britské autorky Susanny Clarkové. Jde o klasickou žánrovku, která si nedělá ambice udělat díru do světa, ale slibuje věci typické pro její předlohu – anglickou uhlazenost, záhady k odhalování a společenské konverzace na úrovni.
Pro zlepšení atmosféry doporučujeme jednoduchý kostým zapadající do viktoriánské Anglie, postačí košile/halenka, kalhoty/sukně.