Mgr. Holger
Mám rád velké příběhy. Rád sleduji vývoj psychologie postav a hledám příčiny změn jejich chování. Snažím se provázat činy postav s děním světa. Ale největší radost mám, když obelstím hráče, kterým vyprávím. Pokud máte zájem zkusit hru s léty dračáku deformovaným vypravěčem Příběhů impéria – jsem váš člověk.
Společenská rubrika: Včera, 15. července 1850, nás ve věku 86 let opustil pan J. D. Skonal klidně ve spánku. Výstav zemřelého proběhne pozítří v kapli Sv. Patrika v Edinburghu.
Korektura 2025
Kněz si podvědomým pohybem upravil roucho a pomalými kroky rozechvíval kostelní ticho.
Když procházel okolo vystavené rakve, zarazil se. Kdesi vzadu v jeho mysli se tichounkým hláskem ozvala myšlenka. Něco tady nesedělo.
Muž zemřel přirozeně, o tom nebylo nejmenších pochyb. Ano – bylo zvláštní, že muž měl vše v životě vypořádáno, řádně sepsanou poslední vůli, ověřenou úředními osobami, vyrovnané veškeré závazky i pohledávky, doma zcela vyprázdněnou spíž, nachystané smuteční oblečení do rakve, rakev s výstavem objednanou ve zdejším kostele.
Jako kdyby přesně věděl, že té noci zemře.
Setřásl pochybnosti, ostatně i přivolaný konstábl po nálezu těla konstatoval naprosto přirozenou smrt a vyloučil i sebevraždu.
Zvolna došel k řečnickému pultíku.
„Vážení smuteční host…“ zamžoural do šera a opravil se, „vážený smuteční hoste.“
Příběhy Impéria jsou systém jednoduchý na pravidla a navíc klade důraz spíše na vyprávění příběhu, než na hody kostkou. Hráčky a hráči tak společně tvoří unikátní děj, ve kterém nakonec všichni budou mít zapsaný svůj scénáristický otisk. Příběhy Impéria používají odlehčený systém Fate, kde zůstaly převážně Aspekty, Dovednosti a jednoduché kostky. Ba dokonce i ty Dovednosti můžete (spolu)vytvořit dle vlastních představ. Vše podstatné bude vysvětleno před hrou, bude k dispozici několik předpřipravených postav, též však nebude problém rychle vytvořit i postavy nové – šité hráčům přímo na míru.
Hovoří CML, hovoří CML, centrální mozek lidstva.
Korektura 2025
V roce 1995 zemře pět miliard lidí na nákazu smrtelným virem. Ti, kteří přežijí, se ukryjí pod zemským povrchem. Svět znovu ovládnou zvířata. Zítra vstanu a opařím se čajem. Zabil jsem Eisteina, pánové.
A dál už je to zmatené… Bude Na Hromnice o den více? A co Na hraně zítřka?
Návrat do budoucnosti… Já se vrátím.
Které popkulturní tituly či hlášky se ti vybaví na téma cestování časem? A které si vezmeme na paškál my, abychom tě uvedli do Celohry a tématu letošního Gameconu?
To možná zjistíš na zahájení. A možná se tam v tom všem ztratíš, ztrácíš se, ztratil ses, nebo se budeš bývat ztrácet.
A kdo ví, při troše štěstí skončíme o pět minut dříve, než začneme.
Výpravu napříč časem zahájíme před budovou C přibližně v 18:15
Hovoří CML, hovoří CML, centrální mozek lidstva. Gamecon ovládl čas.
Korektura 2025
„V roce 1995 při mistrovství v Dračím doupěti na prvním Gameconu určitě zemřelo pár postav. Ti, kteří přežili, jezdí na GC dodnes.“
Kdo získal letošní titul v MISTROVSTVÍ SVĚTA ve hře Dračí doupě? Jak dopadla Celohra? Vyhrál jsi něco?
Pokud tě to zajímá, nebo se ještě chceš vidět s celou tou veselou bandou lidí, co letos přijela na GC, pak bys na Žakončení neměl chybět.
Cestu časem ukončíme v kinosále Kulturního domu.
A sedni si do předních řad, ať to na fotkách vypadá líp. Dík.